Aύξηση των πωλήσεων: υγρά καθαριστικά/απολυμαντικά (αύξηση 721%), μαντηλάκια και αντιβακτηριδιακά (αύξηση 709,3%), αντισηπτικά υγρά (αύξηση 495,5%), σαπούνια (αύξηση 204%) και χλωρίνη (αύξηση 85,5%).

Μεγάλη προσέλευση παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στα σούπερ μάρκετ της χώρας, ειδικά όμως το πρωί του Σαββάτου μετά τα νέα έκτακτα μέτρα της κυβέρνησης για τον κοροναϊό, κι ενώ μετράμε ήδη τρεις νεκρούς από τη φονική πανδημία. Καταναλωτές γεμίζουν τα καρότσια τους κυρίως με χαρτί υγείας, χλωρίνες, καθαριστικά, γάλατα αλλά και φαγητά μακράς διάρκειας, όπως όσπρια, ζυμαρικά και … Συνεχίστε να διαβάζετε το Aύξηση των πωλήσεων: υγρά καθαριστικά/απολυμαντικά (αύξηση 721%), μαντηλάκια και αντιβακτηριδιακά (αύξηση 709,3%), αντισηπτικά υγρά (αύξηση 495,5%), σαπούνια (αύξηση 204%) και χλωρίνη (αύξηση 85,5%)..